please clik eh..

Wednesday, September 2, 2009

bengkel tatatertib di langkawi...

berjalan tak ingat dunia!
never fly to anywhere?









hotel


sis mala n me















entry aku ne tak ikut date...ikut aku done n mood aku ...kalau malas...semalas yang boleh nak update...kalau rajin...satu hari....beribu2 cerita aku nak masukkan.... kali ne..lama betul story...bulan jun ari tuh...aku jadi urusetia bagi bengkel tatatertib di hotel grand season langkawi.... sempatlah round kawasan shopping...aku beli coklat dekat rm500..... tapi plus dengan order kawan2..memang bestla....lagi best kalau g bukan atas urusan kerja..hikhik..... ne gambar2 kenangan semasa bertugas di langkawi bersama kak mala n mus... sempat jugak si apis boer... smart dengan uniform pilot dier tuh..... * sogggggg*

No comments: