please clik eh..

Thursday, December 15, 2011

tiada lagi secebis rasa itu.......



telah aku melangkah jauh dari hidupmu
telah aku berjanji tidak lagi menjejakimu
telah aku janji tidak akan mengesanimu
tidak lagi aku mencarimu
tidak lagi aku menggengami janji kamu
tidak lagi aku berharap kehadiranmu
tidak mahu lagi mempercayaimu
tidak mahu lagi bersamamu
tidak lagi aku menyayangimu
tidak akan aku menunggumu
tidak akan lagi aku membayangimu


maka...

jangan kau mencariku
jangan kau  mendekatiku
jangan kau tanya khabarku
jangan kau tersenyum lagi padaku
jangan buat aku mengingatimu
jangan lagi buat aku tersenyum
jangan ingat kisah itu
janganlah
janganlah
janganlah
kau hadir lagi dalam hidup ini

bukan kerana aku benci kamu
cuma aku masih belum lupa derita itu
harusnya berilah ruang padaku
untuk lupakan kepahitan itu
agar bila masanya tiba
aku dan kamu kembali tersenyum bersama
tanpa sekelumit dendam




he day we first met,
To your eyes, I lost my bet,
I tried hard, to tie the ends,
Through sheer luck, we became friends,
Felt like a bird, when you went down on your knee,
You sweetened my life, like a cute humming bee,
But the time took vicious turns,
Leaving me with severe burns,
I dreamt, smiled, cried a lot,
You ignored, but I loved you a lot,
When I wanted to talk,
You preferred to walk,
Slowly your priorities changed,
And, I felt alone, felt estranged,
I still wonder, why it happened?
Things were simple, now they are slanted
You are the culprit, it was you who got me enchanted,
And again it is you, as you took me for granted.

First Love by Mydearvalentine.com

No comments: