please clik eh..

Monday, October 25, 2010

mesti!

aku mesti tulis!

konon! heheheh..tuala azam aku tahun ne sebenarnya untuk update blog ne sentiasa.. tapi macambiasa..penyakit M! akan sentiasa gagal la nampaknya....

hello blogger! aku dah jadi ummi k???? sebenarnya..kalau ikutkan ..sampai sekarang tak percaya .. seriyes... hampir semua orang di sekeliling aku olmos akan kata
..
..
..
..

' tak sangka ko dah ader anak'

' ko kahwin pun aku tak dapat terima...inikan plak dah jadi emak'

ye..aku tau aku bukan seorang wanita yang lemah gelamai, berbudi bahasa.... tapi sekurang2nya Allah tetap memberi peluang pada aku merasa nikmat sebagai isteri dan menjadi seorang ibu..Alhamdulillah.... eleh.... korang ingat yang cantik , yang hebat tuh ,,boleh jadi superior mum??? belum tentula babe... yang penting hati kita...
lagipun aku percaya,apa yang terjadi dalam hidup ini... ALLAH dah tentukan sebab dan kenapa ia terjadi..hanya kita sebagai hamba sahaja yang selalu merungut dan mempertikaikan!!!!!!!!!!!

iye..aku pun begituww( harus insap!)..

antara tujuan aku harus tulis ini adalah aku ingin berkongsi cerita dengan Qisha Humairah..ye..tue nama baby saya yang belum sempat saya ceritakan..nex tyme k..







No comments: