please clik eh..

Tuesday, October 26, 2010

tensen!

ye ..saya not in gud mood!

nape ek? pas ade baby aku always tensen dan cepat penat..series beb. hari2 berlalu bagaikan terlalu pantas tanpa sempat aku menikmatinya. balik keje, after amek qisya dah around 6 pm or lewat lagi. balik2 after bf qisha,kene masak, angkat baju, ready for dinner , kemas dapur..kadang tak sempat buat bila qisha meragam. kene tukar lampin, bf again.. mujurlah qisha bukan lah jenis kuat melalak.. kadang2 hubby yg jadi tempat lepaskan geram..dia sepah skit atau salah skit...mulalah aku nak melenting... hangin jer satu badan walaupun hanya benda kecil seperti tak lipat selimut! yes.... i akan marah..dunno why..ye..aku bukan isteri yang baik...

sayang, i tak pernah mintak yang bukan2,brg mewah2 ker...tapi bantulah i sikit..kalau sayang tak nak mengemas,takpe... at least...jangan sepah2kan brg u k. i penat sangat... byk bende i kene recover lagi..please k?

husband i memang baik. masa tgh preggie..dia lah yang masak,kemas umah, jaga aku sebab memng tak larat gila.thanks a lot.. but now..mentang2 kontrak dah abis..tolonglah bantu i juga...
sian qisha...dia dah mula nak bermain.tapi kita terlalu penat sehingga kadangkala kita tak larat nak layan dia. sorry sayang...

aku selalu berdoa agar aku diberi kekuatan dalam hidup ini.

No comments: