please clik eh..

Wednesday, May 6, 2009

selamat menyambut hari ibu.....



SELAMAT HARI IBU....

bila tiba hari ibu.... semua orang akan plan macam-macam nak celebrate... thiz year aku hanya belikan emak kad .. tapi aku tahu...mana boleh balas segala jasa yang telah emak lakukan terhadap kami sekeluarga.... melihat wajah emak yang dimamah usia kadangkala membuatkan aku takut akan kehilangannya...aku bukan anak yang baik sangat..kadangkala terlepas cakap..terkasar bahasa..... tapi aku cukup sayang emak.... emakla sinar hidup aku selama ini....saat aku sakit, emaklah tempat aku mengadu...ketika gembira,...maklah tempat berkongsi....

aku sentiasa berdoa agar Allah sentiasa memberikan kesihatan yang baik kepada keluarga aku...dan merahmati kami semua....

emak.... terima kasih untuk segalanya......

No comments: