please clik eh..

Sunday, May 24, 2009

urutan yang mengasyikkan....


minggu lepas, aku rasa macam tulang pinggul aku macam tercabut jer...aku pun tak taulah nape... memang rasa macam terkehel .. tapi aku buat2 tahan jer lah... yer ler nak carik maner tukang urut tradisional kan... tapi memang tak disangka, ija dak baru opis aku bercerita yang dier g mengurut dengan jiran.urut macam kat kampung tuh.... aku pun lagik....pergi lah buat temujanji dengan tukang urut tuh.... nama tukang urut tuh kak fizah... muda lagi orangnya...memang sedap.... peramah ...

akak tuh kata, urut aku ne byk tersimpul dah...yer ker? uiks takut pun ader....patutlah lutut aku sakit sangat.... akibat dibiarkan sekian lama.... menurut akak tuh, walau pun masih kecik, tapi kita kene sentiasa mengurut kaki kita...kerana kita menggunakan kaki 24 jam/.... lagi satu petua yang penting adalah banyakkan minum air masak.... baru badan sihat....


ooooo...yer ker kak? alamak...kantoi..aku ne..kalau tak kene minum manis memang macam nak demam...kurang glukosala konon nyer....hehehheheheh..... akak tuh kata kalau orang yang tak bese mengurut memang akan demam... yes'''its true.... aku memang betuk demam...heheheh tapi memang badan ringan... kalau sesape berminat silah hubungi kak pizah di presiny 11...h/p : 0132943728... memang best....

No comments: