please clik eh..

Tuesday, May 19, 2009

x-men origins : wolverine...


X-Men Origins: Wolverine

ari tuh aku dan alan telah menonton filem nie yang sememangnya penuh dengan aksi.... memang tak boring tonton cerita ini..kalau harga tiket rm50 pun memang berbaloi la..hehehe . filem yang digarap dari Marvel Comics nie memberikan kepuasan samada dari soundtract, aksi dan tentunya kehadiran pelakon yang berkualiti seperti Hugh Jackman , liev schreiber menambah perisa dalam filem nie.... barula aku tau asal usul watak dalam dunia X-MEN... Kesian si mutant ne.... biorlah deme nak hidup...buka kacau depa pun...tapi kalau dah dasar suka cari pasal...semua orang nak kacau...kesianla si hero ni...udahlah kehilangan awek yang cun tuh, bergaduh dengan abang sendri n then dapat plak logam adamantium tuh...sehingga kuat gila.... memang susah bila jadi mutant nekan?

tapi kalau pikir2..kalau guna menatang mutant ne secara kebaikkan memang sangat mendatangkan faedah kepada semua orang..kalaulah aku jadi Profesor x tuh...akan ku kerahkan semua mutant tu keje sawah ke, buat bangunan ke..tangkap mat rempit ke kan lagi bagus,...hehehe..kalau aku si mutant tuh.....mesti best.... sape buli aku siap lah korang..heheheh.... agak2 kalau bleh jual besi si logan tuh berapa regenye ek...*merepek ...

No comments: