please clik eh..

Wednesday, July 20, 2011

gangguan berblog...

dulu..kalau aku baca tentang ada makhluk yang nak godam blog orang..aku akan gelak je...
tue memang reaksi tipikal aku... 
dan aku rasa diorang takkan pandang blog aku yang hanya umpama lumut di parit haji salim...
apatah lahi untuk meng hack aku..
buang masa sungguhlah kan


ropa-ropanya.... blog aku telah di hack dengan kadar serius selama berminggu-minggu...
tensi.
manusia kalau terlebih pandai begitulah.... memandang dunia dari sudut yang negatif..
kepahitan orang lain adalah kebahagian mereka
penderitaan manusia lain umpama jenaka bagi mereka
kesengsaraan mereka hanya apabila rancangan jahat mereka gagal


wahai penggodam.... hati2 dengan langkah anda...
beringatlah setiap klik mouse anda
fikirlah secara mendalam sebelum menekan enter...


sebab..




setiap blog yang anda godam....adalah penganiayaan kepada tuan punya blog tersebut....
dan doa orang teraniaya adalah mudah dimakbulkan Allah...


anda fikir anda kebal di dunia teknologi rekaan anda....
silap.... didunia ini mungkin belum tentu terlepas
apatah lagi
belum pasti di akhirat sana....

1 comment:

Firdaus Life said...

blog kena hack ? da tuka pass sume da?