please clik eh..

Thursday, February 10, 2011

tahniahhhhhhhhhhh...............

awal tahun ne ramai kawan-kawan aku dah kahwin
bakal kahwin pun ada
yang dah kahwin..ada yang dah sarat.
yang nak mengandung pun ada gak...cubala apa teknik pun erk... 
terbalik ker...terkangkang ker...terkepit ker.... 
aku ada buku 'teknik-ternik terbaik ' nak tak?hahaha
nak video? tuh aku takder..tak mainla tengok orang lain tertonggek ne.... baik live!
hikhik....
pi download kat youtube.

dah tuh nape?
nak ke?
tak nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

tapi dah dua ari penin2 ne...
macam berpusing2 komputer ne aku nengok.

rasa malas jer.
eh? memang aku ne pemalas... tambah malas plak.

anyway......yang baru kahwin..selamat berkahwin..
orang baru..benda baru...pantang tergesel.......... beromen jer tuh kang...hikhikhik...

yang nak beranak..tahniah.... korang pun digalakkan beromen lebih skit agar lobang besor skit supaya anak senang kuar
betullaaaaaaaa....  nampak cam aku kata lucah... tapi hakikatnya betul....

aku cakap tak nak dengar..
tunggula doktor tuh jolok-jolok
korek-korek.
aku dah rasa.
azab!

semalam dah telan 2 PCM.
tak jalan-jalan gak.
Qisha plak tak tidur...tergolek sana sini.

hubby suh g check kat klinik.
aku takut.
takut dengar doktor tuh cakap

'tahniah puan... anda mengandung'

huarghhhhhhhhhhhhhhhhhh................(sambil telan pil perancang)

Anyway.......kalau dah ada rezeki ...sharela k..

*
*
*
*
*
*
*

hahahaha
 entreprem skit...........

masa aku 6 bulan mengandungkan QISHA

No comments: