please clik eh..

Tuesday, March 10, 2009

aku jatuh cinta dengan.......


demi minat yang mendalam....saya telah mendaftar diri dalam kelas manik... dapat la jugak saya menyilau-nyilaukan baju sendiri dengan manik ala maisarah...hehehhe

saya dalam progres menyiapkan salah satu baju dengan hiasan manik - manik yang berkilau ne... nanti saya akan uploadkan gambar baju selepas siap k? janji....

kepada kawan-kawan yang nak joint bolehla daftar di kelas-jekas yang pernah saya ikuti

a. puan zamilah - sekitar putrajaya, serdang boleh mengikti kelas beliau.
no. hp: 019-3440384

b. puan nora - sekitar puchong
no.hp :012-3654519

mereka adalah golongan yang sangat profesional.... teruja betuk untuk buat another design...hehehhe ..wait ya....

kepada teman-teman yang nak rasa jahitan tangan de sarahrahman...hantar le kat saya...

No comments: