please clik eh..

Wednesday, March 11, 2009

going to holiday..................

salam.................. after mid term... i really need rest...... memang tepat pada masanya bila ayah ajak pergi berjalan ke kota kelantan... lama betul tidak datang ke kelantan...... percutian ini mengambil masa selama 3 hari 2 malam....rombongan kali ini akan disertai oleh pakye'family, pakmi family n farah.... farah? oh no.... macam tak percaya jer farah nak ikut...

farah ne kazen yang aku sayang sangat.. anak kacukan india ini merupakan sepupu/kawan rapat di sebelah keluarga ayah saya. selalunya...dia ni memang western life la.... gi singapore, europe... tetiba nak g kelantan..... anyway, ada kawan la saya kat sana...

agenda ke kelantan bermula pada 13.3.09

5.30 am -bertolak ke bahau untuk same2 berkonvoi....yahuuuuu........ lama betul tak melalui muadzam..... teringat kenangan sekolah kat mrsm kuantan ehehheh

- bercadang untuk singgah di kuantan... kalau sempat nak melawat sekolah .yeyeyeyyey

- ke kuala terengganu, saya akan singgah ke rumah kak yani..akak yang saya rindui..
kak yani........ tunggu ek...

-dijangka akan sampai lewat petang kelantan ...hehehheh... mu tunggu deh....

- bercadang untuk berjumpa siti - pengantin baru neh.... lama tak jumpa mek ti wei..teringat pada farhan...kawan semasa di btn dulu... maner la mamat perasan hensem tu g? hehehehhe.jgn marah ye.

- saya bercadang untuk pergi ke arked uda... untuk mencari kilauan berlian di sana.... saya sudah pun membuat temujanji saya dengan owner tuan punya salehashop..... tak sbaar nak tengok koleksi manik berlian ..

-seterusnya...jalan ke pc atau pun rantau panjang...ala rindunya tomyam ala thai tu... nanti saya nak g kedai tomyam yang sedap tuh.... memang tak sangka.....owner kedai itu adalah ipar duai mek su, teman di tempat saya bekerja......

oklah kawan....setakat ini, perancangan macam baek jer...jangan ujan udahlah.... kelate tunggu....

No comments: