please clik eh..

Thursday, March 19, 2009

happy birthday..to myself...


thanks sayang ....belanja makan..nyum...nyummm




small cake for the big heart from the biggest heart...



17 mac 2009....

11.59 pm..

kring...kring....

f: hello...kawan....

me : yup......pehal?

f : happy birthday yang ke 25!!!!!!!!!

me : thanks.... hadiah?

f : dah tua pun nak hadiah ke? aku nak ko fikir..... ape hadiah untuk negara , ibubapa sepanjang ko hidup 25 tahun ko hidup? kalau ada...baru aku bagi hadiah...

me : arr? negara? nyanyi lagu negara kot? ............(terpikir2)

so kawan... pernah tak juga korang pikir jasa kita kepada negara sepanjang kita hidup? saya berharap saya mampu lakukan sesuatu untuk negara tercinta ini..... anyway.... saya tak pernah merosakkan alam sekitar...(boleh kira tak sebagai jasa kepada negara?...heheheh


anyway..... mungkin ini adalah kali terakhir aku menyambut sebagai orang bujang..... heheheh..


thanks to sayang.... yang sudi menyambut besday bersama-sama..... * luv u*

No comments: