please clik eh..

Friday, April 29, 2011

kini dia milik orang lain.....huahuahua

tetiba sedih.
dia dah jadi milik orang lain.
tapi bukan salah dia.
aku yang melangkah pergi darinya...
semuanya salah aku kerana memilih insan lain sebagai teman hidupku.
perit tapi aku redha.
seperti dia redha bila aku menolak cintanya dulu.

aku bahagia melihat senyuman dia dan insan itu.
sama padan dan kelihatan sangat bahagia.
dan ku hanya mampu kirim doa ku dari jauh...

selamat pengantin baru.

 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Jangan mareeeeee..cayang uols!

 aku rasa main blog story, updating fb status, tweet -tweet semuanya ceciter tentang perkahwinan diraja nie kan???~~~~~~~~~~
dan aku pun nak tulis gak tentang ex aku ne...
eceh--eceh....
  hahaha....aku tau nana direktorat mesti dah muntah darah...

kan? kan?kan?kan?

neway.... sweat...ops sweet kapel nie akan kahwin dekat buckingham palace ,
presint 18r12...(eh..ne umah akula....)..nope..england la...

why buckingham palace? >>> tetiba speaking amereka

bekos
V
v
v
v
v


'Buckingham Palace contains 775 rooms. Included in this are 19 State rooms, 52 Royal and guest bedrooms, 188 staff bedrooms, 92 offices and 78 bathrooms.  In measurements, the building is 108 metres long across the front, 120 metres deep ..)






DASATKAN?
kalau aku dapat istana sebesar ne...mau mau aku ajak hubby aku tido bilik lain setiap ari...


Wahhhhhhhhhhhh... ne kira menyahut cabaran PM NE..HIKHIKHIK
 leh masuk kempeN 1 malaysia ne.

jom kita skodeng

 1. persiapan perkahwinan

berapa agaknya duit yang diorang spend untuk keseluruhan wedding ne....????


dorang cerita
*
*
*
The affair -- no, make that spectacle -- is rumored to cost as much as 80 million pounds, according to reports in the U.K. press which couldn't be verified. Security alone it is slated at 20 million pounds.
 
The parents of British royal bride Kate Middleton would be spending at least 100,000 pounds on their daughter’s wedding.
hamek kaw...


pakcik..kete suami eden...dah 8 taun tak berelap...pas ne tolong lap kete suami teman la yer....

kaw jangan belok kanan plak...sebab lorong kanan tuhlorong haji taib taw...banyak kate palsu tuh...


nape sengau jer ko tiup ne... idung den sombat ne!

tahan napas sket....boroi bebo!





jangan raba-raba plak..aku tembak kang!

ne kau dah basuh rambut ke?...berkutu aku tengok!

tuh la ..kan aku suh bekpes dulu sebelum kawad.....

ne semua kuda dah hantor kat jpv check ke belum???

golap bonar kek bawah ne...tak nampak ape2 ne...camano nak carik ???








2. cenderakaki diorang...





















3. yang ne best...diorang siap ade buat kontes...pengantin paling mirip dengan pasangan diraja tuh..so...diorang akan dilayan seperti kerabat diraja dan akan terima seat vvip beb!

wallaaaaaaAaaaaaa!


ne la perantin  bertuah ituwwwwwwwwwww..









4. Kecantikkan kate yang meruntun hati will - i- am



diana ring.....




eh..kate pakai tudung!!!!






tetapi gaya kate ini yang betul2 mengikat hati william
 *
*
*
 *
*
*
 *
*
*
 *
*
*


agak2.... ada tak lelaki yang akan menolak si kate ne ????




B








6. aku minat william ne sebab aku suka tengok mak dia...tapi yerlah...hidup ini bukan di tangan kita...mereka kaya dengan duit tapi bukan semua boleh dibeli dengan duit...






7.neway...happy wedding day the duke and the duchess of cambridge


yang ne best...Agong kita adalah antara tetamu VVIP beb!






p/s :  semoga kebahagian mereka berkekalan yer....

6 comments:

Anonymous said...

perasan x gambar yg plg bawah skali.. budah tu bengang dow.. hahahahhaha

sarah said...

hahahhaha....yer la.... kompem bengang tahap gaban..dasat la mata ko.. lawak sey

Ikaa Sharin said...

jeles2 .
maaf , terfollow anda :D
dottsaja.blogspot.com

Anonymous said...

sy penah tgk gmbar dlm 1 blog.. gmbar william dgn kate dia ltak sebelah gmbr mak n ayah dia kwin dlu... sama.. gmbr parents dia pn ada bdk bengang jgk tp xnmpk muka.. kebetulan kot.. hmm

sarah said...

Yer ker???? tetiba jer kan???? aku nak cariklah..mane tau budak yang sama...kan tak pasal rasa cam scary kan???? hehehhe..

dott : jeles kan??? rezeki akak kate... takperlah harry kan ada lagi..try la adjust...tapi kalau kate tuh pakai baju yang jarang dapat si william ..kalau nak ngurat si harry tuh...kene pakai camane plak???jeng..jeng...

Anonymous said...

haa.. cari jgn x cari.. hehehe