please clik eh..

Tuesday, April 26, 2011

mungkinkah cinta ku beralih arah pada lelaki ini!!!!!!!!!


~~Lirik-Sedetik Lebih~~

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu


korang..... 
lagu ni buat cinta aku pada ANUAR ZAIN semakin membara.....
huauhuhuhuhuhuhu........
aku selalu bayangkan anuar zain ne nyanyi kat aku masa candle nite dinner.... fuh.... memang terbaeeeekkkkkkkk...

dulu aku tidakla minat sangat mamat ne
aku rasa cam dia poyo, too much gaya ....tapi .....
but then masa aku tahun ke 2 di u dalam taun 2003, rumet aku , ada abang yang baru abis study dari mesir..and then abang dia adalah tahfiz.... so aku selalu dengar cerita kak yani ne ...abang dia ne bukanlah jenis mat tahfiz yang berjanggut atau yang pakai jubah bagai tuh..
abang dia is very stylo person...
memang jenis stylo....ala mcm ashraf muslim.... 
kalau sekali imbas.... memng tak tau dia ne tahfiz....
aku pernah tanya..abang kak yani ade minat sesaper ke kalau artis.... 
rumet aku senyum je.... aku gak mestila kumpulan saujana ker.... intim ke... tak pun paling koman mestilah yusuf islam...

'eh takla...abang akak tuh minat anuar zain'

hamekkkk kauuuuuuuu........


'nama jer tahfiz..tapi dressup ala 2 anuar zain..

pergh..... sejak tuh...aku mengkaji kenapa seorang tahfiz boleh meminati anuar zain....???


adakah kerana keningnya?

gaya nye yang macho kah?????

renungan matanya yang menusuk perut?

senyumannya yang bisa menumbangkan mak dan anak dara di luar sana????

atau suaranya yang mencairkan taik2 telinga?????

why???

why???

why???

why???


yang aku temui ..... hanyala sedetik cinta darinya...... susah aku nak cakap betapa mendalamnya rasa aku pada mamat ne.... adoyai.....


sejak tuh...aku tak berpaling lagi dari terus meminati mamat ne....
mcm2 orang kata...gaylah..... poyo la..... lantak..yang penting he's smart....song 2 dia killer beb...

pernah aku jumpa dia kat klcc....memng dekat giler...kawan2 aku dah tolak2 badan aku suh salam dia...ade ker patut  time tuh aku leh krem satu badan sey...siot tul....
abang anuar ne pun berlalu dengan satu senyuman yang maha kiut......seminggu aku angau dow.... tak pasal2 aku tak leh jawab kuiz anatomi aku....

pas tuh...aku g merewang kat kl..singgah drive tru...boleh pulak ade anuar zain ne tengah lepak dengan kengkawan dia.... ape lagi aku pun dok la fkying kis kat dia.... yer la nak kiss betul2 tak leh la kan.... korang tahu ape dia buat? dia siap bangun dan balas balik flying kisz kat aku.... perghh....time tuh memnag aku melayang2 bai......

aku sms ayah aku....


peminat tegar anuar zain :'ayah..... along dah jumpa soulmate along... pinangkan ble???

ayah kepada peminat tegar anuar zain: sapa?

peminat tegar anuar zain : anuar zain ....

ayah kepada peminat tegar anuar zain : huh..... tak yah berangan..ayah dah pinangkan pak mat tempe belakang umah tok nah kau......


ceh...padan muka ko! loyar buruk lagi.....

anyway.... aku tatap luv u anuar zain......
tapi cinta ku hanya sekadar peminat sahaja... tak macam akak2 dan makcik ney..melampauz...



dasat la lu....tak hengat laki terus kat umah....

yang penting cinta sejati aku hanya pada
en. sahalan bin sarian.....dan qisha humairah....



tiada cinta sehebat cinta kepada dua insan ini...

No comments: