please clik eh..

Wednesday, November 9, 2011

art in islamic way....





aku ne teringin nak hias bagai rumah aku tuh..
tapi masalahnya... harga bagi perhiasan rumah kadang2 rege macam tak boleh blah.... continya mcm lukisan2 nak gantung kat dinding ..harganya mencecah ratusannnnnnnnnnnnn!

mau jilat2 lukisan  tuh klu lapar!

kalau agak2 nak berangan , nak hias ala-ala inggeris celup.... pergh... vantage tuh...kalau ko beli set dia..guna gaji aku..tak ganti spender aku 4 taun ko... hehehe...
 
sudahlah nak cari benda ko nak gantung ne kene hati2 ..kang malaikat tak masuk umah .....setan norajim pulak bertandang.... isk..isk..

 nak cari hiasan ala-ala islamic art ..lagilah...contohnya aku minat art ala..tulisan khat bentuk kapal ...
minat memang minat..sebab khat art ne sgt unik dan kratif giler orang yang boleh buat mcm tuh...
tapi minat aku jatuh menjunam bila tengok harga....
ngesot2 pelan kuar dari kedai..hahahaha

barang nak superb ..tapi nak murahkan?!
hahahahaha..standard la beb.... aku ne kene ukur baju kat badan sendiri..
kang aku ukur baju kat bos aku yang jusa C.... mau aku makan batu kerikil hokeyyyyy!

Kalaulah aku di offer untuk create hiasan yang minat
aku nak requst islamik art kat vantage product boleyyyyyyyy?
cam tulisan alhamdulillah kat teko vantage tuh??? bole?bole?
alaaaaaaaaaaaa.....tak boleh la tuh........

tak salah kalau  nak selit unsur islam dalam gaya hidup skangkan?
banyak benda sekarang dah diselitkan dengan unsur islamik..
contohnya...penyanyi hip hop pun dah ala...seru-menyeru....
art grafiti ...cam elseed-art.... cantik sey...




bayangkan kalau dinding kat bandar kita ada grafiti macam ne.....
hebatkan??

takpelah.... kumpul duit sikit demi sikitlah.... rumah tak berhias takpe..janji BERSIH....

1 comment:

pu3sakura said...

~mai...kamu telah akak tag...sila ke blog akk yerk...sekian..hehehe