please clik eh..

Thursday, November 10, 2011

oh...maid....

tadi aku baca blog kak d...
aku ne kalau tak baca blog kak d....memang tak sah...
tadi kak d story pasal ada reader dia suh story maid dia yang lari ikut jantan indon...
tak abis2 kisah maid nekan..tapi yang aku heran...yang kene menanggung derita adalah tuan empunya....
takdelah pulak aku dengar polisi kerajaan yang cakap..maid mane yang lari...company yang supply tuh kene tanggung...
yelah...saper suruh bagi product tak berkualitikannnnnnn? kalau free tak per...ini tak..beriban kene bayar....

agak2 kalau korang ternampak....korang report lah kat empunya tuan .....



 
 
Assalam kak di,

nak minta tolong.. my maid baruuuu melarikan diri ikut jantan kontrak. huhu.. attached tu gambar dia. nama RUHAETI. Asal Jawa Barat. Nak mintak tolong publishkan gambarr dia dalam blog kak di boleh tak? Biar majikan laen tak terkena.. saya pon dah create group page dekat FB. Kot readers Kak Di yang maid dia lari, soh dia upload gambar maid tu dekat page ni ye dengan details sekali.

http://www.facebook.com/pages/Pembantu-Rumah-Lari-The-Runaway-Maid/263889996989901

Thanks a lot kak di!
--
love,
perfumeRack
http://perfumerack.blogspot.com

wacth out!

No comments: