please clik eh..

Thursday, November 10, 2011

kene tag la.........




aku jarang di tag..ke tak pernah di tag?
ntah...tetiba ex-hosmetmet aku tag aku...
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... tengok soklan jer aku dah rs tak best...
mcm kene soal siasat....
borang kawin pun tak tanya soklan cenggini...huuuhuuhu
tapi demi akak yanti yang sgt aku sayang.... must buat!
janji lepas ne ko buek kan den sambal ikan ko yang melotop  tuh  taw!

 jom......

rules to tag~

♥ each person must post 11 things about themselves in their journal
♥ answer the questions the tagger set for you in their post and create eleven new questions for the people you  tagged to answer
♥ you have to choose 11 people to tag and link them to the post
♥ no tags back
♥ no stuff in the tagging section about you and tagged if you are reading this, you legminately ( aka really, trust with all honesty) have to tag 11 people 
  •   each person must post 11 things about myself in my journal....
  • - blum abis bayo utang ptptn ..hahaha
  • malas nak beranak lagi....kuang..kuang...sebab takut kene bedah lagi pastuh kene ngadap dr lelaki !
  • fanatik ngan ANUAR ZAIN..... tak pernah berubah rasa terhadap singer lain..hahah
  • suka maki orang...naseblah kalau kene ngan aku...
  • teringin nak tanya RM....nak joint g gym tak ngan aku??hahahahaha....
  • aku suka bos baru aku skang ne aka DR ZUL... dia best dan sporting!hahaha
  • aku tak boleh blah dengan orang yang asyik nampak salah orang jer....lempang guna kaki baru taw!
  • aku harap anuar zain tak kawin sampai tua....he's mine! keji kan?
  • aku malas nak bgun malam buat susu QIshA..so aku dah sub contract dengan laki aku... abang buat susu Si Qisha..nanti upah susu aku...hahahahahahahha...ok..tak lawak!
  • kalau ditakdirkan aku pregnant lagi...dapat boy...kompem..nama depan must be shahrul.... kemungkinan shahrul anuar bin zain..eh silap..bin sahalan bin sarian...huhuhuhuh
  • aku nak kuruskan badan..tapi asyik niat jer memanjang...hampeh tol!
~11 untuk kamu~

♥ apa menu pertama korang pernah masak ??
jap ek...nak tanya laki aku menu apa dia masak tok aku? ~hehehe
♥ cara korang hilangkan stress/tension??
liquid word 'stress/tension'..hehe
♥ korang suka tengok filem/drama dari genre apa??
romantik dan citer tuh yang akhirnya heroin dia menang! ade ek?hihihi
♥ kat mana tempat dating pertama korang??
JJ BALAKONG rasanya....tak pun ALAMANDA....
♥ pernah tak korang jumpa hantu??
dalam tb! 


♥ kali terakhir korang menangis??
 hari -hari menangis dalam ati....


♥ mimpi yang paling menyeramkan pernah korang alami??
kene bayar utang suddenly!
♥ macam mana nak tahu bila kita jatuh cinta??
aku pun tak tahu....
♥ perangai/sifat yang korang paling tak suka??
malas memasak
♥ perkataan yang selalu korang sebut bila marah??
celaka, babi, sialpaling, bangang->>> kaki maki katakan...hahaha
♥ kali terakhir korang check gigi??
sebelum beranak sebab diwajibkan preggy mom check gg...
 
♥ you have to choose 11 people to tag and link them to the post...
sape nak tag ne..copyla sendiri.....aku kan malasssss! 
tq kak yanti.... lama betul tak jumpa akak.....

No comments: