please clik eh..

Thursday, November 24, 2011

ko pecat jelah tukang audit tu...wahai AIM!


sekarang ne macam-mAcam kisah hot...
pasal bolaLAH...
pasal gelagat penyokong indonesiaLAH...
pasal laman web 1Malaysia   ne kene hackla

dan paling tak best,.....
ialah kecoh pasal kemenangan Yuna yang ditarik balik sebab pihak audit tersalah kira...
dalam kenyataan media menyatakan kesilapan tersebut adalah disebabkan kerana pekerja yang mengira undian adalah pekerja baru....
kamonnnnnnnn.. Syarikat E&Y tuh bukan  sembarang syarikat hokeyyyyyyy

ok..yang pekerja tuh baru....takkan orang atasan diapun baru...bos yang atas-atas tuh pun takkan tak check...takkan membabi buta bagi keluar keputusan?

plislah.....kesilapan ne membabitkan kreadibiliti dan maruah orang...syarikat ko pun akan terjejas!
ntah..ntah...anugerah yang lain pun tersilap...mane tahukan?

kesian yuna...lagi kesian kat anuar zain yang tak pasal-pasal kene menjawab....
respek aku bila yuna rileks jer datang pulangkan trofi....mujur takder duit kaaaaaw!
Kalau tak lagi haru.....
anuar zain pun tensen nak dapat anugerah tuh....


aku harap kes-kes macam ne tak berulang...
bukan saja dalam kes anugerah...dalam ape - ape pun..tolonglah ambil iktibar

pernah masa result SPM keluar... adalah sepupu aku tuh result dia memang cemerlang..
bayangkan semua subjek dapat A..last...last subjek  tasawwur dapat b...
tak logiklah beb sebab subjek ne sangat senang..lagi senang dari subjek agama islam...
jadi sepupu aku pun buat permohonan untuk semak semula kertas jawapan dia...
at last... keputusan sebenar dia adalah A hokeyyyyyy!
gila-tak gila time tuh aku rasa....ne masa depan orang beb!sesukati je kaw nak salah tanda kertas!

aku pun beria-beria nak checkkeputusan aku...
konon -konon aku rasa fizik aku tuh takkan teruk sangat....
tak sempat cakap ngan tok man..terus kene hambur....

tok man: buku fizik ko tuh aku tengok tak habis2 buat latihan...ne nak check semula..dari dapat dah elok dapat terus kang sebenarnya f....
ceh tak menyokong lansung!
tak mo kawan ngan tok man!



anyway..... tahniah anuar zain sebab menang dan yuna ..don worry...u'r still the winner!

moral : hari tuh berdekah si hubby gelakkan aku yer... mulai jam sekarang...aku akan pasang lagu anuar zain selama sebulan kat rumah....RASAKANNNNNNNNNNN!
perasaan ne sama macam malaysia kalah indonesia...best tol!

No comments: