please clik eh..

Thursday, May 5, 2011

baju yang tak mungkin aku pakai...

tadi sempat baca satu artikelkat sini
nama baju ne SODA POP TAB PROM DRESS

baju ne pelik ..nama pun macam pelik...aiskerim soda aku balun... soda ne aku tak tau..
{ke ko buto english baiiiiii~}
kalau korang tau ape benda ne ko citer sket aku yang blur ne..
ape benda alah yang diorang buat baju ne...

si gadis ne pakai baju ne untuk party prom dia..baru abis hi skul agaknya..
mujur dia yang pakai..kalau aku  pakai..tersentil - sentil lemak aku ...
tuh kalau belum makan..kalau dah makan...aku rasa..terbarai lemak aku berebut nak keluar...
pas tuh kompom pereka tuh suh aku pakai jer karung guni.... senang bai...









SINI
ne le yang soda tuh..





ne la pereka nyer...kira ko memang kreatiflah... tapi macam buat kerja seni yang buat tikar selang seli tuh kan???

mujur ekau yang pakai..kalau den yang pakai..... mau rabak baju ne



ne la temannya yer?? nape tak sedondon pakai baju soda tuh???


p/s : Semenjak badan aku naik ...hilang semangat aku nak beli baju...skang belajar nak buat skirt..hehehe

No comments: