please clik eh..

Tuesday, May 3, 2011

meh kita hayun badan beramai...




aku kalau buat keje atau ape yang berkaitan dengan komputer atau lappy mesti kene goyang kepala, hayunhayun kaki dengar lagu...

baru ada feellllllllllllllllllll



tapi selalu aku dengar link dari pelbagai website ..
ada yang ok..ada yang putus tengah jalan
yang selalu putus tengah jalan ne memang buat aku hangin...
yelah.... aku kalau nyanyi mesti peling-peling mariah carey... so kalau kalau lagu yang best,aku mesti speaker habis volume aku klik ar... 
haruslah... sora ala mariah carey ini mesti diselindungi dengan volume speaker tahap maksimum agar orang sekeliling ada tidak kene cancer telinga kan...
sampai part yang tinggi..ko pun mesti rasa nak tarik sora kaw kan?????
tup..tup... radio ko senyap...yang dengar hanyalah sora kau yang macam mariah tersedak makan kari!
tak ke ko rasa macam semua orang nak maki ko kan?????


so... sejak aku layan website ne ..jaranglah terputus-putus kecuali internet tak der line...macam 2 radio ader..yang aku tak pernah dengar pun ade bai....

try la dengar..kalau putus2...nasib koranglah yek...
kalau koran tau ada yang lebih best..share ngan aku k...
muahz..........

http://xyradioonline.blogspot.com/search/label/RADIO%20HOT.FM
tapi kalau anda mendengar lagu sambil mendengar dan memandang radio ini lelama..akan menimbulkan satu keadaan yang mungkin tidak terjangkal akal fikiran.....

*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*





orang yang reka radio ne memang mempunyai daya imaginasi yang sangat tinggi dan harus dihempuk  menggunakan heels mak gayah!

No comments: