please clik eh..

Monday, May 9, 2011

bila impian menjadi heidi klum tak tercapai..

masih lagi merungut tentang berat badan yang semakin hari semakin geybu...hahahaha
tapi mulut sentiasa mengunyah taak renti2...
cis....aku baru mula diet..diet nasi...skang dah boleh kontrol...makin malam dah boleh skip...
kene berusaha ini agar  ubi   dan  NadzReen tidak mengatakan aku mengandung lagi....huahuauahua
tunggulah..bila aku dah macam heidi klum... jap..jap..aku lalulintas...depan korang sampai muntah darah... kuang..kuang....

tadi kawan aku datang suggest satu product...
aku saja la test penimbang die.sebab penimbang dia adalah inner scale..kira macam dia boleh baca BMI ko, umur dalaman , kekuatan ototla..macam-macamla....
tengok2 timbang dia rosak sebab bila aku naik je terus jadi 64.1 kilo dan berat inner aku adalah 57 tahun..
cis ..LIAR....
selalu aku timbang dalam 42 kilo...ntahape2punya timbang...

akibat stress dengan angka yang tak patut tu..kira macam aku terasa nak try product ne..
tapi aku sebenarnya takut..yerla..bab -bab makan yang menguruskan ne...tak kompiden aku..Kang kurus2 satu hal..tapi dapat pakej bercuti ke jamban 3 hari ..tiap2malam...sape nak jawab?
bab makan nasi ngan tempe aku ,ditambah dengan tempoyak..tuh aku kompiden..kompen 2 kali tambah.tuh kalau baca bismillah...
kalau tak baca bismillah , mesti 3 pinggan.ahahahaha.





ne la..produk yang kawan aku suruh...penyanyi Aisyah tuh kurus sebab guna product ne...
leh tengok laman web dia...kat de bella


beli ?
ke 
tak beli?

rasa macam tak beli...

tapi bila tengok gambar ne....
 v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




pergh!
zana..ko order kan setahun punya stock!